Handelsbetingelser

Pas på dit tøj så holder det længere.

Da en del af vores tøj er udsmykket med sten, glimmer, palietter m.m.  anbefaler vi at du vasker tøjet efter vaskeanvisning og gerne i vaskepose. Vask det evt. på vrangen.
 
 

Betaling

Du kan betale med Dankort, VisaDankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, MobilePay Online eller Viabill.

Vi tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer.
 
 Alle priser angives inklusiv moms.
 
Betaling 
betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden. Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken La Femme Cph eller andre har mulighed for at læse dataene. Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra La Femme Cph. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
Ved bankoverførsel vil La Femme Cph´s reg.- og kontonummer stå på den ordrebekræftelse der bliver tilsendt til den indtastede mail.
Såfremt beløbet ikke er modtaget på vores konto inden 3 hverdage, vil ordren automatisk blive annulleret. Det er derfor ikke muligt at “spærre” varer længere end 3 hverdage.
 
 

Fortrydelsesret, reklamation, ombytning og returret :

Hvis du vil benytte din fortrydelsesret, har du ansvaret for forsendelse af varen, når den skal retur til sælgeren. Hvis varen bliver beskadiget eller forsvinder under transporten retur til sælger, er det dit ansvar.

Du skal derfor sikre dig at varen er ordenligt emballeret og sendt på en forsvarlig måde, fx som værdipakke.

Varer der er købt via webshoppen, kan IKKE returneres fysisk til vores kontor i Brøndby, men SKAL sendes. 

Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes, kan dette kun ske, såfremt varen returneres i væsentligt samme stand som da du modtog den. Når du udnytter fortrydelsesretten skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen. Du har altid 14 dages fortrydelsesret fra du modtager dine varer fra os.
 
Det er ikke muligt at bytte til en anden størrelse eller vare, vi anbefaler derfor at du bestiller varen igen i den ønskede størrelse.
 
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået indtil 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden for rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.
Alle henvendelser omkring reklamation skal foregå på mail inden varen refunderes til os. 
 
Du vedlægger din returseddel i pakken og sender pakken retur til os.
Vi refunderer indenfor 5 hverdage fra vi har modtaget pakken.
Vi tilbage betaler altid til den betalingsmulighed du har brugt ved købet.
Har du betalt med kreditkort, Kan der gå 1-3 hverdage til pengene er på din konto fra at du har modtaget mail om refundering fra os.
BEMÆRK: Har du betalt med Mastercard kan der gå op til 30 dage. (Dette har ikke noget med La Femme Cph at gøre, men er Mastercards egen arbejdsgang)
Har du betalt med Viabill, bliver pengene sat ind på din Viabill konto.
Har du betalt med gavekort, bliver pengene sat tilbage på dit gavekort igen.
Har du betalt med Mobilpay, bliver pengene overført til det kort der er tilknyttet.
Uafhentede pakker:
Uafhentede pakker betragtes ikke som en returnering, og du vil derfor blive opkrævet 59kr for fragtomkostninger.
Beløbet vil automatisk blive modregnet din ordre.
Det er dit ansvar at pakken når frem til os. Du bestemmer selv hvordan du sender din pakke, men vi foreslår at du sender den forsikret, da du dermed er sikret erstatning hvis pakken ikke når frem.
Pakken skal sendes med omdeling! Den bliver ikke anset som returneret hvis ikke vi modtager den omdelt, og eksempelvis skal afhentes på en pakkecentral.

Hvis du vil benytte din fortrydelsesret, har du ansvaret for forsendelse af varen, når den skal retur til sælgeren. Hvis varen bliver beskadiget eller forsvinder under transporten retur til sælger, er det dit ansvar.

Du skal derfor sikre dig at varen er ordenligt emballeret og sendt på en forsvarlig måde, fx som værdipakke.

 

Forsendelse.

Vi sender kun til adresser i Danmark og Sverige. Send os gerne en mail, hvis du bor i et andet EU land og ønsker mulighed for levering.
Alle ordrer afsendes indenfor 1-3 hverdage fra bestillingsdagen med GLS.
Bemærk det er vores afsendelse og at GLS også har en leveringsfrist. Normalt kommer din ordre indenfor 1-2 dage fra du har bestilt hos os. 
Uden omdeling eller leveret til din arbejdsplads: 29 kr
Med omdeling: 49 kr.
FRI FRAGT uden omdeling ved køb for over 500 kr. (Gælder ikke udsalgsvarer).
BEMÆRK:
Dog kan der ved indkøbsture, udsalg (4-5 hverdage), helligdage og ferie gå lidt længere.