FAQ - mest stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål. Skulle du stadig have ubesvarede spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Hvordan fungerer ønskelisten?

For at ønskelisten skal fungere skal du oprette en brugerprofil. Når du har oprettet din brugerprofil og indtastet de relevante oplysninger og gemt dem, kan du bruge ønskelisten. En ydeligere gevinst ved en brugerprofil er, at du ikke behøver indtaste alle dine oplysninger, når du besøger os igen.

Hvad koster fragt?

Danmark:

Alle ordrer afsendes indenfor 1-3 hverdage med Postnord.

Fri fragt uden omdeling ved køb over 300kr
Uden omdeling 29kr
Med omdeling 49 kr

Sverige:

Fri fragt ved køb af varer over 500kr med Postnord

Under 500kr 49kr

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge hos jer?

Betaling med Dankort, VisaDankort, Visa, Mastercard, mobilepay eller via bank overførsel

Hvor lang leveringstid er der?

Alle ordrer afsendes indenfor 1-3 hverdage med Postnord.

BEMÆRK:
Dog kan der ved indkøbsture, udsalg (4-5 hverdage), helligdage og ferie gå lidt længere.

Hvor kan jeg prøve tøjet?

 

Lige PT har vi ikke åbent for prøvning af tøj. Når vi er klar igen med showroom vil det blive skrevet her.

Vi annoncerer åbnigstider på Facebook og Instagram, så husk at følge os der ♥

Hvordan kan jeg returnere?

Download returseddel her: Returseddel

Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes, kan dette kun ske, såfremt varen returneres i væsentligt samme stand som da du modtog den.
Når du udnytter fortrydelsesretten skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen.

Hvis du vil benytte din fortrydelsesret, har du ansvaret for forsendelse af varen, når den skal retur til sælgeren. Hvis varen bliver beskadiget eller forsvinder under transporten retur til sælger, er det dit ansvar.

Du skal derfor sikre dig at varen er ordenligt emballeret og sendt på en forsvarlig måde, fx som værdipakke.

Varer der er købt via webshoppen, kan IKKE returneres i Brøndby 

 Du har altid 14 dages fortrydelsesret fra du
modtager dine varer fra os.

Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og
mangler ved produktet, som er opstået indtil 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af
din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden for rimelig tid, efter
du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.
Du vedlægger din returseddel i pakken og sender pakken retur til os.
Vi refundere indenfor 5 hverdage.
Vi tilbage betaler altid til den betalingsmulighed du har brugt ved købet.
Har du betalt med kreditkort, Kan der gå 1-3 hverdage til pengene er på din konto fra at du har modtaget mail om refundering fra os.
BEMÆRK: Har du betalt med mastercard kan der gå op til 30 dage. (Dette har ikke noget med La femme at gøre, men Matercards egne regler)
Har du betalt med Viabill, bliver pengene sat ind på din Viabill konto.
Har du betalt med gavekort, bliver pengene sat tilbage på dit gavekort igen.
Har du betalt med Mobilpay, bliver pengene overført til det kort der er tilknyttet.

Uafhentede pakker:
Uafhentede pakker betragtes ikke som en returnering, og du vil derfor blive opkrævet 39kr for fragtomkostninger.
Beløbet vil automatisk blive modregnet din ordre.
Det er dit ansvar at pakken når frem til os. Du bestemmer selv hvordan du sender din pakke, men vi foreslår at du sender den forsikret, da du dermed er sikret erstatning hvis pakken ikke når frem.
Pakken skal sendes med omdeling! Den bliver ikke anset som returneret hvis ikke vi modtager den omdelt, og eksempelvis skal afhentes på en pakkecentral.
Hvis du vil benytte din fortrydelsesret, har du ansvaret for forsendelse af varen, når den skal retur til sælgeren. Hvis varen bliver beskadiget eller forsvinder under transporten retur til sælger, er det dit ansvar. Du skal derfor sikre dig at varen er ordenligt emballeret og sendt på en forsvarlig måde, fx som værdipakke.

Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Du kan kontakte os på telefon 31 45 84 74, alle hverdage mellem 9-12. Du er også velkommen til at sende os en mail, via kontaktformularen. Vi prøver at besvare alle henvendelser indenfor 24 timer. 

Send os en e-mail